VvE beheer

Sikkes Makelaardij o.g. heeft ook een uitgebreide VvE portefeuille. Wij voeren met name administratief beheer uit, dat vooral de onderstaande werkzaamheden betreft:

  • uitschrijven van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering en het opstellen van een agenda
  • notulen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering,
  • beheren, incasseren en aanschrijven met betrekking tot het betalen van de servicekosten door de leden,
  • aan het eind van het (boek)jaar een balans produceren,
  • een begroting opstellen voor het volgende jaar en daarbij rekening houden met klein- en groot onderhoud
  • beheren verzekeringen, alsmede bespreekbaar maken van polissen en/of herzieningen,
  • beheren van de bankrekening van de Vereniging van Eigenaren alsmede het doen van betalingen tot afgesproken bedragen,
  • aanspreekpunt met betrekking tot het melden van schades c.q. herstel door derden,
  • en het opvragen van een 1e offerte met betrekking tot klein- en groot onderhoud.

Eventueel kunnen extra ledenvergaderingen en/of werkzaamheden (bijvoorbeeld meerdere offertes of begeleiding met betrekking tot onderhoudswerkzaamheden) worden toegevoegd aan onze dienstverlening waarvoor wij een uurtarief hanteren. Dit kan tevens gelden voor diverse andere werkzaamheden die niet binnen bovenstaande opsomming vallen.

Heeft u interesse om uw VvE te laten bijstaan door ons kantoor, dan kunt u ons bellen voor een vrijblijvend gesprek en/of een email verzenden.